MAC - TWIG LIPSTICK

Merhabalar!


 Havaların iyice ısınmasıyla capcanlı renklere bürünmeye başlıyoruz. Doğum günümün belki de en beklediğim hediyesi olan Mac Twig bu sebeple de benim için çok özel. Rengi tam benim renklerimden olan nude-gül kurusu-hafif mürdümlük içeren harika bir renk ve ten rengime çok uyduğunu düşünüyorum.
Ruj satin yapıda olduğu için sürümü kolay, dudakları kurutmuyor ve bir şeyler yememe rağmen kalıcılığı 4-5 saat kadar. Çoğu rujumun 2 en fazla 3 saat dayandığını bildiğimden bu benim için çok fazla kalıcılık demek.
Golden Rose Velvet Matte rujlar gibi bir yapısı olduğunu düşünüyorum bu rujun. Kalıcılıkları da hemen hemen aynı, hatta Velvet Matte serisinden 12 numarayla çok yakın akraba oldukları dikkatimden kaçmadı :))

Ben bu ruju çok sevdim. Sarı alt tonlu buğday tonlara sahip bir ten renginiz varsa mutlaka deneyin derim. 


Mac mağazalarından satın alabilir veya www.maccosmetics.com.tr'den sipariş verebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar