GOLDEN ROSE VELVET MATTE | (NO:14)

Merhaba!
Hasta yatarken kendime motivasyon olsun diyerek bir blog yazısı yazmak istedim ve doğum günümde canım arkadaşım Esin'in hediyesi olan Golden Rose Velvet Matte serisinin 14 numaralı rujunu seçtim.
Rujun rengi bir harika, her tene ve her makyaja uyacağını düşündüğüm bir renk kendisi. Ancak daha hafif ve soft göz makyajlarıyla çok daha güzel duracağına inanıyorum. Makyajın yıldızı bu ruj olabilir.
Renk için koyu gül kurusu diyebilirim. Yazısını burada ve burada yazdığım aynı serinin 12 numaralı rengi ve Mac/Twig rujla yakın, ancak onlardan daha koyu bir renkte.
Yapısı mat olmasına rağmen sürümü çok kolay ve yumuşacık. Dudağı kurutmaması adına rujun altına lip balm uyguluyorum her zamanki gibi. Kalıcılığı 3-4 saat kadar ve dudağımdan eşit şekilde kayboluyor. Yani ortası açılıp kenarların silinmediği çirkin bir görünüm olmuyor.


Dudağımdaki filtresiz duruşu da bu şekilde. Hasta olduğum için sweat içindeki pozumun kusuruna bakmayın.
Sizin bu seride en sevdiğiniz renkler hangileri?
Lütfen yorum bırakın.

Yorumlar

  1. 12 ve 16 var bende ama hepsi çok güzel galiba hepsini alıcam 😊 01 bide 02 de gözüm var şimdi

    YanıtlaSil
  2. 03 var sadece. Ama 02,10 ve 12 yi kapacagim buldugum yerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 02 hepimizin istediği bir renk sanırım kuzum :D

      Sil
  3. Benim de 02'de gözüm var çok güzel renkler hepsi :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, golden rosenin velvet matte seri çok güzel bu seri rujlarını severek kullanıyorum sende güle güle kullan. bloguma beklerim bende;) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) gerçekten methini hakeden bir seri bence de. Göz atacağım sayfana :*

      Sil
  5. merhaba canım bloğunu keşfettim takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiyle kal!! bu arada çok tatlı bir yüzü var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim!! ^^ Mutlaka ziyaret edeceğim bloğunu bende :**

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar