ELİDOR VE BENRİ KURU ŞAMPUAN KARŞILAŞTIRMASI

Herkese merhaba!
Her gün saçlarımızı yıkamanın saç derimize ve özellikle de saçlarımıza zarar verdiğini artık hepimiz biliyoruz. Ben yağlı saçlara sahip olsam da saçlarımı 1 gün arayla yıkmaya çalışıyorum, evde olacağım günlerde bazen 1 gün daha geciktirmeye çalışıyorum bu durumu saçlarım alışsın diye. Çünkü eğer saçlarımızı her gün yıkamaya alıştırırsak, saçlarımız her gün yağlanacaktır. Bunun önüne geçmek adına ben 2. gün yağ hissinden kurtulmak için mutlaka kuru şampuan kullanırım. Bu sebeple birkaç marka deneme şansım oldu, Ancak uzun bir süre Elidor'un kuru şampuanını (ilk çıktığından beri) kullandım ve kendisinden çok memnundum. 





Benri kuru şampuan hakkında okuduğum oldukça olumsuz yorumlar nedeniyle de ona bulaşmak istememiştim ancak geçenlerde Gratiste kahverengi saçlar için olanını görünce alıp denemek istedim.

Keşke daha önce satın alsaymışım diyorum. Öncelikle rengi dolayısıyla kesinlikle saçlarımda beyaz kalıntılar kalmıyor, spreyi sıkıp masaj yaparak uyguladığımda kendi saç rengimde bir sonuç elde ediyorum. 



Gördüğünüz gibi Elidor'dan çıkan sprey beyaz, Benri'den çıkan ise kahverengi renkte.

Evet sprey saçları sertleştiriyor ancak Elidor'un kuru şampuanını sıktıktan sonra saçlarıma şekil vermekte çok zorlanırken Benri kuru şampuanda böyle bir sorunla karşılaşmadım. Sıktıktan sonra saçlarım hemen şekle giriyor ve şeklini koruyor. Bu sebeple saçı sertleştirmesi benim için olumsuz bir durum olmaktan çıktı. Zaten sertleştirme bahsinde Elidor da saçı yeterince sertleştiriyor, bunu da söylemeden geçmeyeyim. İkisini kıyasladığımda Benri markası benim için öne çıkıyor. Elimde şu anda her iki markanın da spreyleri mevcut ancak Elidor'u bitirdiğimde muhtemelen tekrar satın almayacağım. 
Elidor'un indirimsiz fiyatı 15tl gibiydi, Benri'nin ise 10tl civarı.
Benri'ye Gratislerden, Elidor'a ise hem Gratis hemde Watsons'lardan ulaşabilirsiniz.

Mutlu kalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar