KAHVERENGİ - ALTN BUĞULU GÖZ MAKYAJI

Herkese merhaba!
Bugün blogumu açalı tam 1 yıl oldu. Bu bir yıl içinde çok tatlı insanları tanıdım, çok güzel arkadaşlıklar kurdum. Bu sebeple sizler için kullanmayı çok sevdiğim bir makyajı detaylıca yazdım. Umarım sizin de hoşunuza gider.
Birlikte nice senelerimiz olur umarım. Ben blogumdan çok memnunum. Aslında elimden gelse her gün yazı paylaşmak isterim ancak koşular gereği aralıklı oluyor paylaşımlarım. Daha çok yazıda görüşmek dileğiyle sizi yazıya emanet ediyorum :))


Sabah uyandım ve böyle bir makyaj yapma isteğiyle masamın başına oturdum ve karşıma daha önce denemediğim şekilde bir makyaj çıktı. Nerdeyse Cut Crease'e yakın ancak biraz daha farklı oldu.

Makyajıma öncelikle göz kapaklarıma 'The Balm/Put A Lid On It' far bazını sürerek başlıyorum.
Ardından göz altlarımı geçenlerde sample'ını aldığım Mac/Pro Longwear kapatıcının NW 25 rengiyle kapatıp üzerinden Maybelline Affinitone kapatıcı ile aydınlık veriyorum.


Ardından The Balm Nude Tude paletindeki Sleek rengi ile göz kapağımın katlanma yerine gelişi güzel geçiyorum. Bu aşamada pürüzsüz bir geçiş olmasına gerek yok çünkü zaten buraya yerleşen bütün farları dağıtacağım. Ardından aynı rengi göz kapağımın dış köşelerine C harfi çizer gibi geçiyorum. Ancak burada dikkat etmem gereken nokta bu çizgilerin içlerini boyamamak. 
Daha sonra katlanma yerindeki bu koyu kahverengiyi aynı paletteki Sultry rengi ile yumuşatıp dağıttım.
Boşlukları MUA paletten (yazısı burada) sol üstten 2. renk olan altınımsı "Devolion" rengi ile doldurdum ve göz kapağımın iç köşesine de Nude Tude'dan ışıltılı sarı renkteki "Snobby" ile aydınlık verdim.











Kullandığım tüm renkleri kalple gösterdim.

Ardından eyeliner için düz bir zemin elde etmek adına açılı bir fırça ile Nude Tude paletindeki Serious isimli siyah rengi kullanarak ince bir çizgi çektim ve Maybelline jel eyeliner ile kuyruklu bir eyeliner çizdim. Kuyruk, tahminimden biraz fazla yukarıda kaldı ancak çok rahatsız edici bir görünüm olmadığı için silmedim. 


Kirpiklerime Rimmel London'ın "Lash Accelerator" (yazısı burada) maskarası ile birkaç kat geçtim.











Alt kirpik dibime Essence markasının asansörlü siyah kalemiyle geçip Sleek rengi ile bu keskinliği yumuşattım. En son Mac Pro Longwear kapatıcı ile kusurları kapatıp makyajımı bitirdim.
Umarım hoşunuza giden bir makyaj olmuştur. Lütfen yorumlarınızı bırakın.


Yorumlar

  1. Wuwww süpersin cnm bayıldım gayet başarılı olmuş fotoğraflarla anlatım falan:))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim tatlim! yaptim iste biseyler *****

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar