H&M | NUDES FAR PALETİ


Bu far paletini erkek arkadaşım çok tatlı bir de makyaj çantası ile birlikte hediye etti. Makyaj çantasını çekmedim, ancak İnstagramda bu yazının paylaşımında ikisini birlikte çekmiş olacağım.
Bu far paleti benim H&M markasından kullandığım 2. palet. İlkini 2 yıl önce Amsterdam'da H&M mağazasından satın almıştım. Neden onunla ilgili bir yazı yazmadım diye düşünüyorum şu an. En kısa zamanda onunla ilgili de bir yazı hazırlayacağım.
Öncelikle ben paletin tasarımını çok şık buldum. İlk gördüğümde Bobbi Brown'ın Smokey Nudes paletinin üst katına benzetmiştim. Renkler pek benzemiyor ancak paletin tasarımı ve şampanya renklerini barındırmaları dolayısıyla bir benzerlik olduğunu düşündüm.
Bobbi Brown Smokey Nudes Palette. Fotoğraf Alıntıdır*
Bence palet her gün kullanılabilecek renklerden oluşuyor, zaten bana hediye geldiği günden beri neredeyse her makyajımda bu paleti kullandım. 
Yağlı göz kapaklarım sebebi ile hiçbir marka farı far bazı olmaksızın kullanamıyorum. Gün içinde hiç istemediğim bir durumda göz makyajına maruz kalmaktansa far bazı kullanarak göz makyajımın kalıcılığını yükseltiyorum.


Bu paletteki farlar, far bazı ile kullandığım için akma ya da bulaşma yapmadılar. Akşam ben makyajımı silene kadar bozulmadan yerinde kaldılar. 
Renklerin şahaneliğine tekrar tekrar değinmek istiyorum çünkü çok güzel harika renklerde olan bir palet. Bu palet ile uzun bir seyahate çıkabilirim ve ardımda bıraktığım farlar için hiç de üzülmem. O kadar çok seviyorum.

Paletin kapağını açtığımda en alttaki küçük bölmede minik bir far aplikatörü duruyormuş, ancak dışarıdan görünmediği için kapağı dikkatsizce açan ben, aplikatörü anında yere düşürdüm. Zaten farlarımı o aplikatörlerle uygulamayı sevmiyorum ancak ilk anda düşmesine birazcık da üzüldüm nedense.
Renklerin ismi sol üstten sırayla, 
-Nude
-Champagne
-Soft Gold
-Bronze.
Benim gerçekten çok çok severek kullandığım bir palet oldu. 
Belki hepinizden geride kalmış olarak H&M markasına ait diğer ürünleri de kullanmayı düşünüyorum. Daha önce bir giyim markasının kozmetik ürünleri yapmasını çok güvenilir bulmamıştım ancak fiyatlarına oranla gayet güzel ürünler olduğunu söyleyebilirim
Siz H&M kozmetik ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz? 
Lütfen alta yorum bırakın.
Mutlu günler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar