BENEFIT POREFESSIONAL | MAKYAJ BAZI | İLK İZLENİMİM

Merhabalar! Bu yazımda bir dönem çokça merak ettiğim Benefit'in çok meşhur olan Porefessional makyaj bazını inceleyeceğim.



Bu ürünü satın almayı düşündüğüm ve araştırma yapmaya başladığım dönemde Rimmel London Stay Matte Primer'ın (yazısı şurada) bu baza olan benzerliğiyle ilgili yorumları okuyunca, fiyatını da göz önüne alarak ilk önce Rimmel London'a şans vermek istedim ve şu anda 2. Paketimi bile satın almış bulunuyorum. O sebepten Benefit'in bu bazını almayı daha sonradan düşünmedim. Ancak Benefit'in Porefessional bazı tanımamız amacıyla yapmış olduğu girişim sayesinde ürünün sample boyu ile tanıştım.




Şimdi gelelim yorumlara;

Bu baz çok hafif renkli bir ürün ancak fondöten ya da bb krem gibi bir renk vermiyor yüzünüze. Sürdüğünüzde o renk belli olmuyor. Yüzüme ürünü ilk uyguladığımda sürdüğüm yere anında sabitlendiği ve istediğim gibi yüzümde dağıtamamış olduğum için bu özelliğini sevmedim, Stay Matte bazın kıvamı buna göre biraz daha kremsi olduğu için daha rahat dağıtabiliyorum, sanırım bu sebepten bu şekli bana hoş gelmedi.
Uygulama yaptıktan sonra fondötenimi yüzüme güzelce uyguladım, bu konuda bir sıkıntı yok. Çok fazla gözenek problemim yok ancak gözenek olan yerlerde fondöteni uyguladıktan sonra hala biraz gözeneklerin belli olduğunu farkettim bunun dışında kalan yerlerde yüzüm gerçekten de kadife gibi yumuşacıkk oldu, genel olarak harika bir makyaj zemini elde etmiş oldum bu bazla.



İlk birkaç saat boyunca yüzümde yağlanma da olmadı yine hoşuma gitti bu özelliği de.

Ancak 3-4 saat sonra yüzümde yağlanma olduğunu farkettim. Bu da şunu düşünmeme yol açtı, Stay Matte bazda çok sıcak olmadığı zamanlarda 4 saatten sonra bile hala belli bir seviyede matlığı korumuş oluyordum. Bu baz oldukça soğuk bir günde bile yağlanmayı durduramadı. Stay Matte bazı yazın bile kullandığımı göz önüne alınca bu durum biraz düşündürdü açıkçası.



Bunların dışında hoş bir kokusu var ancak yüzünüze sürünce bu kokuyu çok duymuyorsunuz, Kokulara karşı çok hassas değilseniz sizi rahatsız etmeyecek bir ürün.


Dediğim gibi bu yorumlarım ilk denemem sonucu bu şekildeydi. Tekrar kullandığımda değişen bir durum olursa o zaman bilgilendirme yaparım. Artık havalar çok fazla soğuk olduğu için ben bile makyaj bazı kullanma ihtiyacı pek hissetmiyorum :) Ne kadar az ürün o kadar iyi düşüncesindeyim şu aralar. 
Bu ürünü Sephora'lardan satın alabilirsiniz. Herkese mutlu günler!



Siz bu ürünü denediniz mi? Hakkında ne düşünüyorsunuz lütfen paylaşın..


Yorumlar

Popüler Yayınlar