BİTENLER | #2

 Bir süredir kullanıp bitirdiğim ürünleri beğendim mi? Yeniden alır mıyım?
Hatta bu sefer ki bitenler yazım için o kadar çok beklemek istemedim. Sonuçta biten ürün bitmiştir ve hakkında yorum yapabilmek için bir sürü biten ürün çıkarmak zorunda değilim diye düşündüm, üstelik odanın bir köşesinde bir torba içinde çöp bekletiyormuşum hissi güzel gelmiyor. Bu yazıyı yazmak için de zaman yaratamadım ne yazık ki. Çabucak anlatıp elden çıkarmam lazım :)



Torbadan ilk elime gelen ürünle başlayacağım.




Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme suyu : Ben Şu anda bu ürünün3. paketini kullanıyorum ve bittikçe de almaya devam edeceğim bir makyaj temizleme suyu. Burada çok detaylandırmama gerek yok sanırım. Kendisi hakkında detaylı yazıma buradan ulaşabilirsiniz.




Nivea Calm&Care Sensitive Deodorant : Aslında pek deodorant insanı değilim ancak ara sıra Gratis veya Watsons'da gezerken gözüme çarpan, içinde alkol olmayan ve güzel kokan deodorantları alıyorum. Hafifliğinden ötürü arkadaşımda kalmaya gideceğim zamanlar için oldukça pratik oluyor, ya da bana arkadaşım kalmaya geldiğinde bazen deodorantın var mı diye soruyor, onun için de bir nevi kurtarıcı oluyor aynı zamanda. Bu ürünün kokusu çok güzel ancak pudra kokusu daha baskın geliyor sıktığım zaman ve alerjim olduğu için tıkanabiliyorum. Koltuk altında kaşınma yapmıyor, sık kullananlar için iyi bir artı olacaktır diye düşünüyorum. Ancak ben sadece ara sıra değişik çeşitleri denediğim için tekrar satın alacağımı sanmıyorum.

Perfect Purity Mint - Ağız çalkalama suyu :  Dişleri çok sorunlu olan biri olarak çokça diş ipi ve ağız çalkalama suyu tüketiyorum. Ancak listerine'lerin alkolsüz olanlarını bulmak genelde zor olduğu için ve çok kullanan biri olarak fiyatını da göz önüne alınca Gratis'te bu markayı görünce denemek istedim. Şimdi diyeceksiniz o da alkollü ancak en azından listerine'in alkollüsüne göre oldukça uygun fiyatlı olduğu için tercih ettim. Oldukça da memnun kaldım. Ne kadar çalkalasak da ağızda kalan küçük bir miktarı mutlaka yutuyor olduğumuzu düşünüyorum ve buna rağmen midemi yakmadı hiç. Yeniden alacağım bir ürün oldu kendisi, Ancak Gratis indiriminde Listerine yedeklediğim için sırada o var :)



Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan : Fiyat performans açısından oldukça sevdiğim bir ürün bu kuru şampuan ve indirim döneminde bunu da yedekledim. İyi ki de yapmışım çok kurtarıcı oluyor bu ürün. Bir miktar saçınıza sıkıp saçlarınıza masaj yapıyorsunuz ve o gün için sizi kurtarmış oluyor. Bendeki yağlı saçlar için olanı, bittikçe alacağım bir ürün.

Sebamed GKF 28 : Bu ürünü şu dönemde kullanmadım. Hatta dolabın birinden şans eseri buldum ve içinde baya bir miktarı duruyor ancak tarihi geçeli çok olduğu için çöpe gidecek, yine de yorumlamadan çöpe göndermek istemedim. Ürün kullandığım dönemde beni pek memnun etmedi. yüzüme uyguladığımda kütle gibi kalıyordu, dağıtması neredeyse imkansız ve yüzü bembeyaz bırakıyordu dışarıda hayalet gibi dolaşmak istemiyorsanız hoşunuza gitmeyecektir bence. Aslında güneş kreminde en önemli faktör olan güneşten korumasına değinecek olursam çok başarılı olduğunu söylemem lazım. Annem için sebamed 1 numara zaten :) Fakat şunu sunu da söylemek istiyorum ki benim kullandığım dönemden sonra içeriğini değiştirmiş olabilirler. Eğer almayı düşünen olursa mutlaka tester'ına baksın ya da sample isteyip denesin derim.



Sensodyne Pronamel Günlük Koruma Diş Macunu : Bende diş minesi zayıflığı olduğu için doktorum bundan başka diş macunu kullanmamam gerektiğini söyledi. O gün bugündür kendisinden devam ediyorum. Çok da memnunum geçenlerde 2li kofresini de alarak mutluluğumu katlamış oldum (nelere seviniyorum artık!)

Watsons Yuvarlak Pamuk : Bu üründen memnun kaldım mı kalmadım mı hiç bilmiyorum. Yani kalın bir pamuk oluşu güzel ancak ürünü direkt emiyor olması çok kötü, ürünlerin çabucak bitmesine neden olabiliyor. Ayrıca pamuk parçaları yüze yapışıyor. İçinde 100 tane olması da baya güzel uzun süre kullanırım ben bunu diye düşünmüştüm aldığımda ancak saydığım özelliklerden dolayı bir an önce bitsin diye uğraştım. Bir daha almam, Benri pamuklar bu işte bir numara!



Parmex Aseton Nar Çiçeği : Her Bitenler yazısında bi tane parmex aseton olmazsa olmaz sanırım :) Bu bitirdiğim bilmem kaçıncı şişe. Bence fiyat performans açısından en güzeli de bu. Kou renk ojeleri bile parmaklarıma yaymadan çıkarmamı sağlıyor daha ne olsun.

L'oreal Paris 3 Etkili Nemlendirici Göz Kremi : Bu ürün benim için oldukça yeterli bir ürün, Detaylı yazısını da şurada yazmıştım.
         Benim kullanıp bitirdiğim ürünler bu şekildeydi, siz son zamanlarda hangi ürünleri kullandınız?






Yorumlar

  1. Oh oh gelsin yenileri artık. :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında yakın zamanda bir de favoriler yazısı mı yazsam diye düşünmüyor değilim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar