WET'N'WILD MEGALAST LIP COLOR - BARE IT ALL


Uzun süredir devam eden  nude ruj arayışlarım arasında karşıma defalarca çıkmasına rağmen bir türlü almadığım ancak büyük Gratis indiriminde karşı koyamadığım ve rafta kalan son ruj olması dolayısıyla "almazsam ayıp olacak artık" diyerek sepete atmış bulunduğum güzel rujumdan bahsedeceğim size.
  •    
 Aldıktan sonra da beni hiç pişman etmeyen bir ruj olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. Dudakları çok kuruttuğunu defalarca okuyup zaten yeterince kuru olan dudaklarıma kötü gelebilir diye düşünerek bir şans vermemiştim ancak rujun altına bir lip balm uyguladığımda bu sorunu en aza indirdiğimi düşünüyorum kendi adıma. Evet dudakları kurutmaya meyilli bir yapıya sahip ancak ben renk ve fiyat/performans (renk pigmentasyonu, kalıcılık) açısından oldukça başarılı buldum kendisini.

Çoğu kişi rujun kapağının çantada kendiliğinden açılarak çantayı boyadığından falan da bahsetmişti, ancak bu durumu da yaşamamış olduğum için şanslı sayılırım. Böyle bişey olsa heralde o ruju bu kadar sevmeme rağmen gidip camdan atardım, sinirimden kahrolurdum  -_-

Bütün bu olumlu özellikleri bir yana kalacak olursa benim için tek olumsuz yönü biraz zor sürülüyor gibi hissediyorum bu ruju kullandığımda, bu da mat yapısından olsa gerek diye düşünüyor ve üstünde pek kafa yormuyorum ne de olsa 8-9 lira gibi bir fiyatı olan ruju indirimde çok daha ucuza kapmış oldum, wet'n'wild markasıyla ilgili iyi yorumların dışında olumsuz yorumlar da okuduğum için indirim döneminde aklımda olan bikaç parça şeyi almış bulundum ve bence marka fiyatına göre oldukça güzel yapıda ürünler sunduğu için bir daha aklıma bir ürün geldiğinde düşünmeden gidip alacağım.


Hatta bu rengi Mac -Kinda Sexy'e, Velvet Teddy'e hatta Enchented One'a dupe (muadil) gösterenler olmuş. Ancak ben en çok Enchented One benzerliğini farkettim diyebilirim.

Ancak bu rengi dupe gösterildiği için değil (hatta aldığımda bilmiyordum da dupe olup olmadığını) renginden çok bahsedildiği için ve gerçekten güzel bir renk tonuna sahip olduğunu düşündüğüm için aldım.


Yukarıdaki fotoğraflar da bahsettiğim benzerliği açıklıyor sanırım az çok.
Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce en çok hangisine benziyor?

Yorumlar

  1. think pink ve just peachy alacağıma bunu alsaymışım keşke diye pişman oldum..
    blogunu takibe aldım bana da beklerim:
    http://memyself-makeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben de just peachy'yi çok merak ediyorum ancak ne zaman baksam raflarda çok kötü renkler kalmış oluyor :( think pink'i de merak ettim şimdi :) teşekkür ediyorum canım, hemen bakacağım bloguna :**

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar