KIEHL'S ULTRA FACIAL OIL-FREE CLEANSER | YAĞLI CİLTLER İÇİN YAĞSIZ TEMİZLEYİCİ


Cilt tedavisi sürecinde kullandığım temizleme jelim bitmeye yakınlaşınca yana yakıla yeni bir temizleme jeli/köpüğü arayışına girmiştim. Bir çok yorum okuyup araştırma yaptıktan sonra City's Kiehl's yolunu tuttum. Kiehl's Ultra Facial Oil-Free temizleyicide karar kılmıştım. İlk etapta sitesinde gördüğüm küçük boyu ile tanışmak istedim ancak Türkiye'de bu boyun olmadığını söylediklerinde istmeye istemeye büyük boyunu satın aldım.

Ürün özellikleri olarak da sitesinde;
"Ultra Facial Oil-Free Cleanser çabuk köpüren bir temizleyicidir. 
Cilt yüzeyindeki kirleri ve sebumu derinlemesine temizler ve daha dengeli bir görünüm sağlar.  
Imperata Cylindrica (Kırmızı Uçlu Saz) Kökü ve Limon Meyvesi Özleri ile cildi soymadan ve aşırı kurutmadan temizler ve canlandırır." yazıyor.

Ürün 150 ml. Çok az kullanıldığını düşünürsek uzunca bir süre gidecek gibi.
Aldığım günü de hatırlıyorum. 27 Eylül günü arkadaşlarla buluşmamız öncesinde araya bu küçük alışverişi sıkıştırmıştım. Yani ben bu ürünü kullanmaya başlayalı (ertesi günden sayarsak) tam 2 buçuk ay oluyor. Bu da yorum yapabilmek adına gerçekten iyi bir süreç bence.

Hatta alırken "acaba hata mı ediyorum?" diye düşünmedim değil. Çünkü eğer yüzümde bir iritasyona ya da sivilcelenmeye sebep olursa 150 ml'lik koca ürünü bir daha kullanamayabilirdim. Ancak eve geldim, ve akşam makyajımı temizleyip yüzümü bu temizleyici ile yıkadım ve yeni aldığım nemlendiricimi sürdüm. Üründen çok az bir miktar almanız sizin için yeterli olacaktır. Suyla birlikte çok güzel köpürerek yüzünüzü temizleyebiliyorsunuz. O gece ve ertesi sabah herşey yolunda gitti ancak 1 hafta kullandıktan sonra yüzümü kurulayınca hafif bir gerginlik hissi duydum. 
İçindekiler kısmını ney çekemedim ancak  ön  tarafta
Hassas ciltlere de uygundur. Yağsız, parabensiz, parfümsüz ve renksizdir. yazıyor.
Ancak bunu hemen ürünü kötülememek adına havaların değişim dönemine verdim. 

Nemlendirici kremimle birlikte cildimi güzelce temizleyip nemlendirmeye devam ettiler. Ancak şunu söylemeliyim ki yüzümü yıkadıktan sonra cildimin yeniden yağlanması hiç de uzun sürmüyor. Hatta nemlendirici olarak da Yves Rocher'in yeni çıkan Sebo-vegetal serisinden yağlanmayı kontrol altına almayı vaad eden nemlendiricisini kullanmaya başladım hemen hemen aynı dönemde ve ikisi de yüzümdeki yağlanmayı kontrol altına almada pek başarılı olamadılar.

Yani gün içinde yüzüme ne sürersem süreyim makyaj yapmadığım günlerde birkaç saat sonra komiliyle yıkanmış bir cilde sahip olabiliyorum -_- 

Bu durumu ileride geçirecek bir ürünle tanışır mıyım bilmiyorum ancak şu anda bu ürün de cildimdeki yağlanmayı pek kontrol altına alamadı. 

Ancak buna rağmen yüzümde herhangi bir alerjik reaksiyona ya da sivilcelenmeye yol açmadı ve cildimi temizlediği hissini çok güzel veriyor. 


İlk kullanmaya başladığım dönemde aradığım temizleyiciyi buldum diye düşünmüştüm ancak şu anda Clarins temizleyiciyle de inanılmaz bir aşk yaşıyorum. Onun yazısını da kısa süre içinde paylaşacağım :))

Yine de karma ve yağlı ciltler için tavsiye edebileceğim cildi çok güzel temizleyen, makyaj kalıntısı bırakmayan bir temizleyici.

Çok da olumsuz olmayan düşüncelerim ve cildimdeki etkilerinden dolayı kendisine ileride yeniden şans verebilirim diye düşünüyorum. Zaten o kadar bereketli bir temizleyici ki 2,5 aydır kullanmama rağmen son zamanlarda Clarins temizleyici ile birlikte kullandığımdan dolayı çok çok az bir miktar kullanmış olduğumu görüyorum ve çok uzun süre biteceğini sanmıyorum.
Ürüne Kiehl's mağazalarından ulaşabilirsiniz. Satış fiyatı 50 TL.

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Başka yorumlarınız var mı..

Yorumlar

Popüler Yayınlar