WET'N'WILD COMFORT ZONE PALET

Merhabalar! Bugün tam gaz almış yazı yazmaya başlamışken yine uzun zamandır incelemesini yapmayı düşündüğüm ancak bir türlü yapamadığım Wet'n'Wild'ın çok meşhur olan Comfort Zone paletini incelemek için kolları sıvadım. Kelimenin tam anlamıyla sıvadım diyorum, sebebini az sonra göreceksiniz.


Bu palet için de git gellerim oldu neden bilemiyorum, aslında fiyatı çok uygun 8 tane far için Gratislerki satış fiyatı olan 20 tl gibi bir rakam oldukça iyi. Ancak yine her zamanki gibi almayı düşünerek bloglardan araştırmalara girince çoğu kişinin tozutuyor, dökülüyor, paketi çok adi farlar hemen kırılıyor gibi yazıları okudukça 20tl bile gözümde fazla gelmeye başladı kısacası soğudum bu paletten. 



Yine Gratis'in en son yaptığı büyük indirimde annemin Gratis'e gittiğini öğrendim ve telefonla arayıp bu paleti almasını istedim. En azından artık paletten memnun kalmazsam da verdiğim paraya artık üzülemezdim. Böylece palet akşam eve geldi, annemin kırmamak için özenle kol çantasında poşete sararak getirdiği paletin etiketlerini sökerken elimden düşüp kırılacağını düşünerek bir süre sakince paketiaçmaya çalıştım, sağolsunlar hiç kullanmayacakmışız gibi bantlıyorlar Wet'n'wild ürünlerini.

Ardından bu güzellikle tanıştım. O akşam ellerime kollarıma sürüp renkleri görmek istedim. Akşam olduğu için gözüme sürsem renkleri çok anlayamacaktım çünkü.


Ertesi gün demeyeceğim tam 3 gün sonra :) paletle bir makyaj yaptım ve neden tozutuyor dökülüyor dediklerini anlamadım. Kullandığım diğer paletlere göre özellikle The Balm Nude Tude'a göre neredeyse hiç dökülme yapmadı, karıştırması ve uygulaması yumuşacık farlar olduğuna kanaat getirdim. Sadece çok fazla pigmentli oldukları için bir anda istemediğiniz koyulukta rengi göz kapaklarınıza uygulama riski oluşuyor onun için de fırçaya az ürün alıp fazlasını silkeleyip kullanınca bu handikap da ortadan kalkıyor.

Tüm renklerin paletteki duruşu inanılmaz güzel, far bazı sürmeden bile renkler çok canlı olarak gözünüzde belli oluyor ancak far bazıyla özel günlerde bile bu paletle harikalar yaratabilirsiniz. 


Her şeye rağmen içinde beğenmediğim iki renk oldu bunlar sol tarafta en alttaki renk ile sağ taraftaki üstten 3. renk. Yani palette harika görünüyorlar ancak uyguladığımda sadece siyaha yakın bir renk oluyorlar. İçlerindeki diğer renkler belli olmuyor bir türlü.



Herşeye rağmen bu fiyata kesinlikle kaçırılmayacak bir palet olduğunu düşünüyorum. Hatta keşke daha önce alsaymışım dedim çünkü asıl fiyatının çok üstünde bir performansı var gerçekten. Sürümünün yumuşacık olması beni en çok çeken özelliği oldu diyebilirim.



Her tür far fırçasıyla uygulama yapabilirsiniz. Ancak içinden çıkan aplikatörü bana fazla dandik geldiği için onu kullanmıyorum. 



Eğer aklınıza yatan bir paletse ve benim yorumlarım sizin için yeterli olduysa mutlaka gidip Gratis'te en azından tester paleti bir mıncıklayın :) 







Bu da uygulanmış hali, ben bu makyajı ilk kez sevgili Şule Karaok'un videosunda görmüştüm ve hazır bu palete de sahipken bu makyajı yapmak istedim :)

Videoya buradan ulaşabilirsiniz!  Herkese mutlu günler :*


Sizin bu paletle ilgili görüşleriniz nedir?

Yorumlar

Popüler Yayınlar