SONBAHAR / KIŞ AYLARINA ÖZEL "YOĞUN CİLT BAKIMI" SERİSİ : CİLDİMİ NASIL ŞIMARTIYORUM | #SAÇ

Bugün serinin 3. yazısı ile karşınızdayım. Bu yazıda soğuk havalarda saçlarımla nasıl ilgilendiğimden bahsedeceğim size. Esasen saçlarım uzunken o kadar çok bakım yapıyordum ki, sürekli maskeler, kremler, kuru yağlar derken en sonunda bıkıp saçlarıma kıydım ve uzun zamandır saçlarıma gerçekten çok az zaman ayırıyorum ancak yine de bazen saçlarımın acil bakıma ihtiyaç duyduğu zamanları farkederek ihtiyacına yönelik bakım yapmaya çalışıyorum. 

Öncelikle şampuanımı yaklaşık 2-3 yıldır hiç değiştirmeden kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum ve değiştirmek istemiyorum. L'oreal Paris Argenine Serisi'nin şampuan ve saç kremini kullanıyorum. Hatta maskesini de kullanıyordum ancak maskem bittikten sonra yenisini almayı düşünmedim nedense. O ara annem yine Elseve boyalı saçlar için olan "kırmızı" renkteki maskeyi aldı. Saçlarımda şu anda boya olmasa da saçlarıma ekstra bakım yaptığını düşünüyorum. Maskeyi kullandıktan sonra saçlarım 1 hafta kadar bebek saçı gibi yumuşacık oluyor. 


Bütün bu duş içinde kullanılanlardan sonra saçlarıma bazen ıslakken bazen de kuruyken yazısını şurada yazdığım Elseve Extraordinary Oil'den 1 bazen 2 pompa alıp avcumda ısıtıp özellikle saç uçlarıma uyguluyorum. Bu yağdan gerçekten çok memnunum. 

Bir de saçlarım uzunken oldukça sık uyguladığım ancak kestirdikten sonra yapmaya çok üşendiğim ancak yapmak isteyen olursa diyerekten yazısını buraya koyacağım. Bu maske gerçekten işe yarıyor kızlar! Ben saçlarımın çok yıprandığı dönemlerde hep bu maskeyle saçlarımı kurtardım diyebilirim.

Bir de artık ülkemizde olmayan Lush markasına ait American Cream'i yurtdışına çıkarsanız ya da gidecek biri olursa isteyerek deneyebilirsiniz. Ben kendisini çok memnun kalarak kullandım. Vanilyalı bisküvi kokusuna ise ayrı aşığım! Yazısını da şurada yazmıştım.

Bu aralar yeniden maske denemelerine girebilirim. Aklımda avokadolu maskeler var özellikle, eğer denersem yazısını mutlaka sizlerle de paylaşacağım :))
Bunlardan sonra saçlarımı kolay tarayamadığımı farkettiğim dönemlerde Gliss'in sıvı keratinli saç spreyinden sıkarak saçlarımı kolayca tarıyorum. Daha önce kırmızı kapaklı olanını kullanıyordum ancak siyah kapaklı olan bence diğerinden daha güzel. Kokusu da nedense bana çok hoş geliyor ^^

Çok sık kullanmadığım halde arada bir aklıma geldiğinde kullandığım Toni&Guy'ın Shine Spray'ini kullanıyorum. Bu ürün uzun zamandır bende, hatta şişesinin rengi falan değişti sanırım. Ancak çok sık kullanmadığım için hala bitiremedim. Sprey başlığında sorun olduğu için direkt dümdüz püskürtüyor sıvıyı, bu yüzden avcuma alıp saçlarıma o şekilde daha rahat uyguluyorum. Verdiği parlaklıktan memnunum ancak biterse yeniden alır mıyım bilmiyorum.
Saçlarıma ısı uygulayacağım günlerde ise Gliss'in Hair Repair Cares and Protects isimli ısı karşı koruyucu spreyini kullanıyorum.  220 dereceye kadar saçları koruduğunu iddia eden bir ürün, sanki saçlarımı yapıştırıyor gibi hissediyorum ancak bunun dışında şimdilik memnunum, yine de bittiğinde diğer markalara ait ısıdan koruyucu ürünlere şans vermek istiyorum. 
Bir de Elseve'in bir kremini almıştım ama neden aldım hiç hatırlamıyorum. Yani çok bi işe de yaradığını söyleyemeyeceğim. İçinde hafif simler var, iddiası ise saçı parlattığı. Onca simi dökersek saçımız elbette parlar diye düşünüyorum. Bu ürün bittiğinde kesinlikle alınmayacak. Zaten çok nadir kullanıyorum.

Şu dönemlerde yaptığım saç bakımım bu şekilde. Havalar iyice soğumaya başladığı dönemde eski maske rutinime geri döneceğim, belki başka yeni ürünler de ekleyebilirim. 
Genel ürün kullanımıma bakılırsa şimdilik saç konusunda L'oréal Elseve ve Schwarzkopf Gliss ürün ailesinden ürünler kullanıyorum.


Umarım yazı sizler için faydalı olmuştur,  herkese mutlu günler!

Yorumlar

  1. loreal arginine serisi benim de uzun yıllar favorimdi, saç toniği de çok güzel. içeriği ne derece kötüyse de seviyorum bu seriyi :))

    YanıtlaSil
  2. Bende kendisinden bıkana ve şaçlarım için için daha güzel bir seri bulana kadar devam ederim muhtmelen :))

    YanıtlaSil
  3. Yapıştırıyor. Hakikaten yapıştırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar güzel bir ürünün böyle bir özelliğinin olması çok kötü :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar