MAC | STUDIO FIX FLUID FONDÖTEN

Çooook uzun zamandır aklıma gelip giden, ancak nedense bir türlü yazma isteğim olmayan MAC Fix Fluid'ten bahsedeceğim size.


Mezuniyet makyajımı yaptırdığımda uzun süre kalıcı olması açısından makyaj artistiyle birlikte karar verdiğimiz bir fondöten oldu kendisi. Bu rengin doğal olarak cildime en uygun renk olacağını düşünerek makyaj artisti seçti ve uygulama yapıldığında yüzümde sırıtmayan bir fondöten olduğu için bende bunu aldım.



Ürün 30 ml'lik cam bir şişede geliyor. Kendisi pompalı bir ürün olmadığı için ekstradan pompasını da aldım çünkü öteki türlü kullanımın rahat olmayacağını düşündüm. Bu pompaları diğer fondötenler için de kullanabileceğimi söylediler ayrıca, bu da güzel oldu. Ben asıl kapağını da kutusunda saklamayı tercih ediyorum.

Bendeki rengi NC20 o gün yüzümde sırıtmadı demiştim evet. Yaz boyu da fondöten kullanmadım. Yazın yandım birkaç ton kadar ancak açılalı baya bir süre oldu ve bu fondöteni geçen ay havalar soğumaya başladığında uyguladığımda, yüzüme yarım ton kadar açık kaldığını farkettim. 
Yani boynumla nerdeyse örtüşüyor ancak yüzümde daha açık duruyor. Sebebini bende anlamadım. Bu sebepten Sephora'nın daha çok ilk bahar aylarında kullandığım bana yarım ton koyu olan fondöteniyle karıştırarak uyguluyorum. İkisi güzel bir karışım oluyor O fondötenden de başka yazıda bahsedeceğim.


Bu ürüne gelecek olursak vaatleri şöyle; 



*Doğal mat sonucu, orta düzey örtücülük ve UVA/UVB SPF 15 Güneş korumasıyla birleştiren modern bir fondöten.

*Rahat ve kalıcı,
*8 saate kadar formunu korur.
*Pürüzsüz bir uygulama yanında hızlı ve kolay örtücülük sağlar. 
*Özel işlem görmüş pigmentler ve yumuşak odaklı pudralar kusurların görünümünü minimize etmeye ve cildi pürüzsüz göstermeye yardımcı olur.
*Fazla yağı absorbe eder ve görünümünü azaltır.
*Cilde bakım yapan özel bileşenler içerir.
*Yağsızdır.


-Ben bu fondöteni kullandığım her zaman üstünden mutlaka bir pudrayla geçiyorum. Pudra kullanmadığım zaman cildimde yağlı bir görünüm bıraktığını düşünüyorum. Ancak pudra ile sabitlediğim zaman 4-5 saat güzel bir şekilde cildimde yağlanmadan durduğunu söyleyebilirim.


Bir de henüz bundan çok emin değilim ama bende sivilcelenme yapıyor olabilir. Bunu şu sebepten söylüyorum, mevsim değişikliği sebebiyle yüzümde sivilcelenme olduğu için fondötenle de bir bağlantısı var mı henüz çözebilmiş değilim ancak çözdüğümde yorumumu paylaşırım.


En hoşuma gitmeyen özelliği ise kırışıklıklara doluyor oluşu. Yanağımdaki mimik çizgilerime, göz çevremdeki çizgilere, hatta o kadar ki gamzemde bile çizgilenme yaptı. Bunu farkettiğimde aynada elimle düzeltiyorum hemen ve T bölgeme yağ emici mendillerle müdahale ederek durumu kurtarıyorum.

(elimin üstüne yedirdiğimde böyle oldu)
Sanırım ben böyle çok kapatıcı kıvamda bir ürünü her gün makyajımda kullanmayı sevmediğim için bu ürüne pek alışamadım. Ancak özel bir günde beni gerçekten kurtardığını söylemeliyim. Bunun dışında hergün kullanm için biraz ağır yapıda olduğunu düşünüyorum, yalnız yüzümde ağırlık yaptı demiyorum, kapatıcılığının yoğun oluşundan bahsediyorum. Yoksa yapısı da oldukça güzel ve yüzümdeki varlığını çok da hissettirmiyor bana :)


Sanırım bundan sonra günlük kullanım için daha ince yapılı Face&Body gibi bir fondötene geçiş yapabilirim. Benim bu fondötenle ilgili yorumlarım şimdilik bu kadar, dediğim gibi kullandıkça gözlemlediğim birşey olursa instagramdan ya da buradan tekrar paylaşabilirim.



Siz bu föndöteni kullandınız mı? Kullandıysanız yorumlarınızı paylaşın.
 Herkese mutlu pazarlar!

Yorumlar

  1. Face and Body kullanıyorum ben de. Eğer ki sağlıklı ve ışıltılı bir görünüm istiyorsan, çok fazla kapatıcılığa ihtiyacın yoksa sana önerebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Ya canım bende Face and Body'yi çok düşünüyorum ancak o ışıltılı ibaresi beni çok korkutuyor inan ki :))) daha mata yakın ancak hafif kapatıcılıkta bişey olsun istiyorum ancak bir yandan da Face and Body'yi denemek için ölüyorum! Fondöten koleksiyonu yapmayı hiç sevmiyorum yapıları çabuk bozulabilecek türde oldukları için elimdekini bitirdiğimde yenisine geçmek istiyorum o yüzden de çok arada kaldım :( Ancak tester alıp denemek istiyorum belki aklımı çeler gerçekten de.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar