THE BALM HOT MAMA ALLIK & GÖZ FARI


Evet yanlış duymadınız, hot mama allık aynı zamanda göz farı olarak da kullanılıyor. Aldığım gün Gratis görevlisi bundan bahsetmemiş olsaydı üstündeki yazıya dikkat etmem herhalde çok uzun zaman alırdı.



İyi ki bunu söylemiş çünkü ben bu allığı göz farı olarak kullanmaya bayılıyorum!

Bu allığın methini çok duydum ancak nedense simli allık kullanma yanlısı değildim hiç. Yağlı ciltli olmanın getirdiği ön yargılardan biri de bu sanırım. Zaten yeterince parlayan cildimi daha da dikkat çekici hale getirmek istemiyordum. Ancak aydınlatıcı ürünlerle tanışıp kaynaşmaya başlayınca, hatta ilk ürünümde de cesur bir adım atıp yazısını şurada yazdığım Physicians Formula Shimmer Strips Sunkissed Bronze'u satın alarak aydınlatıcılar ile yakından ilgilenmeye başladım.

Zaman geçtikçe bu allığı inceledim ve rengi gerçekten çok hoşuma gitti. Hatta aldıktan sonra bir makyajımda hem yanağımda hem de göz makyajımda kullanıp fotoğrafını da Instagram'da paylaşmıştım.

Allık klasik The Balm allıkları gibi mıknatıslı ve aynalı bir pakette geliyor. Ürün miktarı 7.08 gr, yani oldukça bereketli.

Bu allığın en sevdiğim özelliği yüzünüzü sadece simden ibartmiş gibi bırakmadan rengini de harika bir şekilde veriyor oluşu. İçindeki simler allığı uyguladığımda yanaklarımda hafif ıslak bir görünüm bırakıyor sadece. Zaten sim dediğime bakmayın, mini mini ışıltılar desem daha doğru söylemiş olurum.

Hot Mama'yı sürdüğüm günlerde ekstra bir aydınlatıcı kullanmaya ihtiyaç duymuyorum. Hatta sonbahardan beri neredeyse hiç aydınlatıcı kullanmadım desem yalan söylemiş olmam. Makyajı azalttığımdan beri elim en fazla bronzer ve allıklara gidiyor bu sebeple Hot Mama gerçek bir all-in-one ürün olarak kalbimi çoktan fethetmiş bulunuyor.

Uzun zamandır favorimde olan Hot Mama 2015 yılında da yerini koruyacak bence.

Hot Mama'yı da birkaç allığa dupe (muadil) göstermişler, bunu da yine Pinterest araştırmam sonucunda farkettim.

Nars- Orgasm ve Wet'nWild Pearlescnt Pink allıkları ile birlikte bir çok markanın allıklarına benzer olduğu söyleniyor ancak karşılaştırma yapamadığım için yorumu size bırakıyorum. Sizce benziyor mu?

Bu allığı Gratis mağazalarından satın alabilirsiniz.
Herkese mutlu günler! :**

Yorumlar

  1. Çok güzel yazmışsınız :) blogunuzu yeni gördüm ve çok sevdim bir yağlı ciltli olarak :) severek takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum :) Beğenmenize çok sevindim! <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar