CLARINS GENTLE FOAMING CLEANSER | NAZİK KÖPÜK TEMİZLEYİCİ







Arayı açmadan Clarins temizleyiciyle devam ediyorum. Aklında soru işareti olanlar için de şurada bahsettiğim Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Temizleyici için de bir karşılaştırma olur.
  Clarins'in son dönemlerde çıkardığı 5 üründen oluşan cilt bakımı setini bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Ben de okuduğum güzel yorumlara dayanamayarak seti gidip Boyner'den almıştım. Aldığım günün instagram paylaşım tarihine baktığımda 5 haftanın geride kaldığını farkettim.

Ancak ben bu setin hepsini kullanmaya başlamadım. Çünkü sette olan ürünlerden şu anda zaten hali hazırda elimde başka markalara ait ürünler var ve sırf merak ettiğim için hepsini aynı anda açıp kullanmak istemedim.

Kullanmaya başlamadığım ürünler Gentle Refiner Exfoliating Cream denilen peeling etkili kremsi maske, Instant Eye Make-Up Remover yani göz makyajı temizleyicisi ve Hydra Quench Nem maskesi. Elimdeki ürünler bitince Sephora'nın hem waterproof olan hem de olmayan göz makyaj temizleyicisi, yazısını şurada yazdığım Yves Rocher kayısılı peelingim ve Gratis'lerde satılan Dirty Works nem maskesi bitmeden bunları açmak istemedim. Kısacası bu ürünler şu an için bende stok durumunda.

Ancak elimde Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Cleanser temizleyici ve Yves Rocher toniğim olmasına rağmen setten çıkan normal ve karma ciltler için olan Gentle Foaming Cleanser ve Toning Lotion'ı dayanamayıp kullandım. Hatta durumu açıklasam daha iyi olur sanırım.

Bu seti aldığım dönemde hava değişimi sebebiyle yüzümde çokça fazlalaşan sivilcelerimden bıkmış durumdaydım. Bu ürünlerin de cildimin ihtiyacını karşılayacak ürünler olduğunu düşününce yüzümü o şekilde bırakmak istemedim.
Clarins standındaki tatlı bayanın deyimiyle bu set geçiş dönemlerinde cildin ihtiyacını karşılamak için yapıldığından ötürü içindeki temizleyici yağlı ciltler için değil de normal ve karma ciltler için konulmuş. Yağlı cilde sahip olduğum halde mevsim geçişinde yağlı cildi temizleyecek sertlikte bir temizleyici kullanacak olursam cildimi kurutabileceğinden bahsetti ki bana da oldukça mantıklı geldi bu açıklama.

Sanıyorum ki bahsettiği şey doğru olacak ki bu temizleyici cildime oldukça iyi geldi.

Çooook uzun açıklama ve giriş kısmından sonra gelelim yazının esas amacı olan ürünü incelemeye;

Setten çıkan bu ürün 75 ml'lik beyaz şık bir Clarins paketi ile geliyor.
Parabensizdir ibaresini görmesem de içindekiler bölümünde paraben yazısına rastlamadım.
Pamuk tohumu içerdiği yazıyor ancak ben bunun ne işe yaradığını henüz bilmiyorum, bir bilen varsa söylesin :)
Ben bu ürünü Kiehl's temizleyicimle birlikte kullanıyorum, Clarins'i sabah, Khiel's ı ise akşam kullanıyorum.
Bu şekilde kullanmak ne kadar doğru bilmiyorum ancak Kiehl's sanki cildimi biraz kurutuyor bu temizleyiciye göre, o sebepten gündüz özellikle dışarı çıkacağım zamanlarda makyajımın altında kuru bir cildimin olmaması için
Clarins temizleyiciyi çok severek kullanıyorum.

Bu üründen çok çok az miktar almak yeterli oluyor. 1 nohuttan bile az miktarda alıp yüzüme dağıtıyor, ardından da dairesel hareketlerle yüzümü yaklaşık 1 dk kadar temizliyorum. Yüzümü ılık suyla temizleyip havlu ile tampon hareketler ile yüzümdeki suyu alıyorum.     
  
Ardından kadifemsi yumuşaklıkta bir cilde kavuşmuş oluyorum. Yüzümü gerçekten çok iyi temizlediğini düşünüyorum çünkü her yıkamadan sonra o ferahlık hissini duyuyorum.
Tüm temizleyicilerim bittiğinde tekrardan bu ürünü alabilirim diye düşünüyorum. O kadar sevdim kendisini. Satın almak isteyenler için Boyner'deki Clarins standlarından satın alabileceğinizi tekrar hatırlatmak isterim.
Kuru ve normal ciltler için de markanın başka temizleyicileri mevcut. 

Herkese sevgiler :*

Yorumlar

  1. Ben clarinsı tek kullanıyorum bana kuru gibi geliyor üstüne de yine clarins ın hydra essemtiel inş kullanıyorum cildinde hiç sivilce ve çıkmıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar